ابزار وبمستر

معرفی نویسنده

اینجانب محمود داداش رستمی متخلص به ثالث متولد شهرستان بناب در آذربایجانشرقی هستم و وبلاگم برای جامعه ادبی و هنری است لذا اشعار خود را برای نمایش به ایمیلم بفرستید و وبلاگ خود را بارور کنید. متشکرم 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت9:42---20 مرداد 1395
شهریار

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟
بی وفا، بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟

نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا ؟

عمر ما ار مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا ؟

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان نازکن با ما چرا ؟

وه که با این عمر های کوته بی اعتبار
این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا ؟

آسمان چون جمع مشتاقان ، پریشان می کند
درشگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟

شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر
راه عشق است این یکی بی مونس و تنها چرا ؟

بی مونس و تنها چرا ؟
تنها چرا ؟ حالا چرا


خیلی دیره برای برگشتن...


فاطمه
ساعت9:57---29 تير 1395
پرنده مردنی است(فروغ فرخزاد)

دلم گرفته است
دلم گرفته است
به ایوان می روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده ی شب می کشم
چراغ های رابطه تاریکند
چراغهای رابطه تاریکند
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنی ست


فاطمه
ساعت9:55---29 تير 1395
فروغ فرخزاد ( رمیده )


گریزانم از این مردم که با من

به ظاهر همدم ویکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت
به دامانم دو صد پیرایه بستند
از این مردم که تا شعرم شنیدند
به رویم چون گلی خوشبو شکفتند
ولی آن دم که در خلوت نشستند
مرا دیوانه ای بد نام گفتند


فاطمه
ساعت9:52---29 تير 1395
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست...


یه پیشنهاد عالی
ساعت13:29---23 شهريور 1394
تبادل لینک قدرت سایتت رو توی گوگل افزایش میده
و تو رو توی نتایج اولین رتبه قرار میده
پس اگه می خوای بازدید وبلاگت بالا بره توی سایت ما هم تبادل لینک کن


همین حالا بازدیدت رو زیاد کن
ساعت0:02---29 مرداد 1394
توی سایت ما تبادل لینک کن تا بازدید زیاد شه

فاطمه
ساعت8:45---2 بهمن 1392
گنجشک میخندید به این که

چرا هر روز بی هیچ پولی

برایش دانه می پاشم....

من میگریستم به این که

حتی او هم،

محبت مرا از سادگی ام میداند...


فاطمه
ساعت8:41---2 بهمن 1392
سقف خانه مان سوراخ است..

ولی در عوض منار های مسجد خالی سر به فلک کشیده ..

همسایمان هر سال میرود مکه میگوید خدا طلبیده.

خدا خسته نمیشوی از قیافه تکراریش؟

دوستانت چه قیافه های خاصی دارند..!

ریش دارند تسبیح وسجاده با اسمت چه احترامی دارند..

اگر دوست بی ریش تسبیح قبول کنی من هم پایه ام..

خدا پارتی بازی به عرش هم رسیده؟

این جا میگویندبرو دعایت را به فلانی بگو او پیش خدا آبرو

دارد شاید دعایت را پذیرفت..

بیخیال..

من به این جماعت دیوانه کافر شده ام

تورا میشناسم وبس..


خانم گل
ساعت11:19---1 مهر 1392
سلام دوست عزیز.خسته نباشی به خاطر وبلاگ زیبات.اگه میخوای از وقت گذروندن تو اینترنت درامد کسب کنی یه سر به من بزن . خیلی آسونه حتی با یه بازدید کننده هم میشه و با همه روشهای دیگه فرق داره.فقط با یه عضویت ساده . .. پس منتظرتم بیای هاااا .اگه سوای داشتی تو قسمت نظرات بنویس
www.facetoface2.loxblog.com
راستی تبادل لینک هم میکنم
فعلا... مرسیییییی....


مهناز
ساعت9:49---27 شهريور 1392
جناب استاد ارجمند آقای رستمی . من دوست دار شعرهای آذری شما هستم

محمدرضا
ساعت14:49---10 شهريور 1392
سلام وبلاگ خوبی داری بنده شما را لینک کردم اگه ما رو لایق دونستین ما رو هم با عنوان امام زمان (عج)لینک کنید.با تشکر



نسترن جون آتشی
ساعت15:43---30 ارديبهشت 1392
سلام آقا شاعر من دانشجوی این واحد هستم شعرهای تو منو دیوونه کرده کاش تو شهرم بودی یه سینه هایی دارم نگو ...دوستی میکنی با من ؟
شماره تماس بدم ؟


سینا پرنده
ساعت18:33---17 ارديبهشت 1392
سلام با تشکر از حضور شما در وبلاگ بنده شما را لینک کردم اگه ما رو لایق دونستین ما رو هم با عنوان عاشق یو لینک کنید.با تشکر

سینا
ساعت14:55---17 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشی.واقعا وبلاگت مفیده و ارزشش رو داره که خودتو واسش خسته کنید . خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم. و مارو با اسم تازه های دنیا لینک کنید. و یه نظر کوچولو دارم . این قالب وبلگتون زیاد جالب نیست اگه عوشص کنی خیلی بیشتر جذب میشن و بهت سر میزنن

سارا
ساعت12:19---21 اسفند 1391
سلام خسته نباشید

تبادل بنر موافقی

منتظرم

http://elia-naz.rzb.ir


http://shfd.loxblog.com
ساعت18:04---5 دی 1391
وبلاگ قشنگ و جالب و زیبایی داری
خوشحال میشوم به من هم سری بزنی و من را
با عنوان: وبلاگ بزرگ خانواده
http://shfd.loxblog.com/: و به آدرس
لینک کنی


فاطمه(اروميه)
ساعت18:57---5 آبان 1391
دل درد آشنا
تو ای جـان دل مـن ، هسـتـی مـن تو ای در شـام غم ها مستـی من
تو ای بنشـسـته با حـور در وجودم تو ای امیـد و عـشـق و تار و پـودم
تو در چشم منی هر جا که هستم تو را هرجا که هستی می پرستم
دل درد آشــــنـا را در تـو دیــدم تـو می دانـی خــدا را در تـو دیـدم
نمی دانم که بی تو چیـستم من اگـر روزی نبـاشـی نیـسـتـم من
در ایـن سـیـنـه دلـی دیـوانـه دارم چه گـویـم دشمنـی در خـانه دارم
حسـد با خـون بـود نقـش وجـودش هـمین از سر بسـوزی تار و پودش
اگـر آسـوده هم ماند که دل نیسـت
دل است این نازنینم سنگ و گل نیست

تقديم به استاد و پدر بزرگوارم و همسرش كه مهربانترين فرد روي زمين اند و بهترين كسم بودند و هستند
خيلي دوستون دارم دلم واستون يه ذره شده هر جا هستين شاد و سلامت باشين


مـریــم
ساعت13:31---16 آذر 1390

صَـبـر كُن سـُهـرابـْــــــ ـــ !

قایقَتـْـــــ جــــا دارد ؟! ..

مَـن هَـم از همـهمـــه داغ ِ زمین بیــــــزارم ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 آذر 1398برچسب:, | 16:17 | نويسنده : محمود داداش رستمی ثالث |